יום שלישי, 20 במרץ 2012

צלמים במרכז שחובה לבדוק


צילום - חובבנות זה לא מספיק.

כולנו צריכים במקרים מסויימים שירותי צילום מקצועיים; לצורך פרטי, לעבודה, כחלק מתחביב או מכורח הנסיבות. זה לא משנה אם זה בסטילס או בוידאו, אנשים מתעדים רגעים חשובים. רוצים לדעת יותר על צלמים במרכז? מי מאיתנו צריך שרותי צילום מקצועיים?

צילום אירועים חשובים – שירות שכיח ביותר שנותן להיזכר במאורעות המיוחדים ביותר בצורה מדויקת. מתחתנים? חוגגים ברית לבן? בימינו אנחנו לא יכולים שלא לקחת צלם מקצועי לליווי ותיעוד כל שנייה מהארוע החד-פעמי. מאוחר יותר רק שימו את הסרט ב-DVD ותוכלו לראות את החתונה המרגשת.

צילום אמנותי ומזכרות – אחת לכמה זמן אנו לוקחים שירותי צילום סטודיו מקצועי למטרות תיעוד תקופות משמעותיות בחיים: צילום שנתי של המשפחה לתצוגה בבית, צילום הילדים לאלבומים מיוחדים, צילומי הריון אמנותיים לתיעוד הזמן המיוחד הזה במקוריות, ואף צילומי עירום מרומז לאמיצים ולאמיצות שבינינו - כל השירותים הללו מציעים מזכרת שתישאר לעולמים.

השוק העסקי – צריכים מודעה לעסק? צריכים להפיק קטלוג מוצרים מושקע? מתכוונים להקים אתר שווה לקידום המכירות? צילום מקצועי יעזור בשביל כל אלה. אתם הייתם קונים משהו לפני שראיתם אותו בעצמכם? במצבים האלה הקלישאה לגבי אלף המילים נכונה, יספר לכם כל איש שיווק או גרפיקאי. פורטלים עם גלריית תמונות, קטלוגים מצולמים ומודעות מוכרים הרבה הרבה יותר מאשר כאלה שאינם מכילים תמונות.

שרותים נוספים – לאלו מתווספים שירותים כעריכה דיגיטלית, הכנת מצגות ממוחשבות, עיצוב קמפיין שיווק, שירותי עיצוב גרפי, צילום סרטי תדמית וקליפים, עריכת אלבומים וכו'.

ומה איתכם? רוצים עוד פרטים על צילום רחובות? אפשר לקרוא מידע חשוב, הצעות משתלמות וטיפים במאמרי האתר האחרים. זה מצטלם מצוין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה